MENU Blizu

Želite da unapredite poslovanje? Potrebno vam je kvalitetno softversko rešenje

  • 21.08.2024.

Šta su ERP softveri? ERP (Enterprise Resource Planning) softveri predstavljaju moćne poslovno informacione sisteme koji skladište sve informacije u jedinstvenoj bazi podataka i omogućavaju planiranje resursa jedne kompanije. Primarna uloga specijalizovanih softverskih rešenja odnosno sistema, jeste efikasno upravljanje poslovanjem.

Zabluda je da su ERP sistemi namenjeni isključivo velikim kompanijama – njihov potencijal vrlo kvalitetno mogu koristiti i manje i srednje firme koje imaju složeni proces poslovanja.

S obzirom na činjenicu da je reč o robusnim sistemima koji zahtevaju implementaciju i prilagođavanje delatnosti određene kompanije, vrlo je važno ne napraviti grešku i odabrati pogrešno ERP rešenje.

Kako izabrati dobar ERP sistem? Dve stvari su vrlo važne.

Kada se otvori potreba za unapređenjem poslovanja kroz uvođenje specijalizovanog softverskog rešenja, potrebno je ispitati ponudu na tržištu – koje IT kompanije razvijaju ERP sisteme. Onda kada se napravi izbor, prvo pitanje na koje treba potražiti odgovor jeste koje delatnosti pokriva taj ERP. Nakon toga je veoma važno raspitati se o portfoliju kompanijekoje su firme iz iste ili slične delatnosti implementirale ERP i potražiti iskustva korisnika. Iz iskustva onih koji koriste ERP mogu se saznati vrlo važne stvari: kakve je potrebe ili probleme određena kompanija imala i kako je ERP u toj situaciji pomogao.

 

Saop ERP - jedno od najkvalitetnijih rešenja

Podatak da jedno ERP rešenje ima preko 50.000 korisnika u regionu, poslovnim ljudima i uspešnim kompanijama s razlogom skreće pažnju i pobuđuje interesovanje. Saop ERP je moćno softversko rešenje koje je dugo na tržištu Adriatik regije i ima spektar kompanija-korisnika različitih delatnosti.

S obzirom na to da je reč o modularnom softveru, ima tu prednost da ponudi rešenja za najvažnije delatnosti: trgovinu, proizvodnju, servisne usluge, knjigovodstvo. Saop ERP je fleksibilna platforma i njegova mogućnost prilagođavanja potrebama određene kompanije jeste njegova najbolja karakteristika.

Daje izuzetne rezultate u postizanju organizovanog i kvalitetnog vođenja poslovanja, zatim mogućnostima da se biznis konstantno prati, analizira i strateški isplanira svaki naredni poslovni potez. Takvo poslovanje koje je pod kontrolom automatizovanog sistema, rezultira dugoročnim benefitima koji su presudni za uspeh, a to su: ušteda vremena, resursa, bolja organizacija rada zaposlenih, efikasnije upravljanje svakodnevnim poslovnim procesima, donošenje kvalitetnijih, preciznijih odluka.

Izuzetan je alat za analizu i kreiranje izveštaja važnih za planiranje budućnosti kompanije. Poseduje analitička OLAP rešenja za prilagođeno poslovno izveštavanje. Putem API-ja ima mogućnost povezivanja sa drugim aplikacijama koje jedna kompanija koristi. To otvara mogućnost organizovanja celovitog poslovnog informacionog sistema koji besprekorno funkcioniše i dovodi kompaniju u rang uspešnih.

 

Saop ERP može da unapredi i poslovanje vaše kompanije

Saop ERP se neprestano razvija i unapređuje, i vrlo važno - uvek u skladu sa zakonskim rešenjima. Kao sistem sa više modula i namenskih rešenja, vrlo efikasno unapređuje najzahtevnije segmente poslovanja:

  • računovodstvo
  • arhiviranje dokumentacije
  • upravljanje prodajom
  • praćenje proizvodnje
  • servisne delatnosti
  • obračun zarada
  • kadrovsku dokumentaciju
  • registraciju prisutnosti zaposlenih
  • službena putovanja
  • i ostalo.

U nastavku teksta dajemo vam priliku da potražite odgovor na pitanje da li je vašoj kompaniji potrebno rešenje kakvo je Saop ERP.

 

Saop ERP za knjigovodstvo

Saop ERP ima širok spektar funkcionalnosti za knjigovodstvo, prilagođenih poslovanju različitih preduzeća sa jednostavnim ili složenim poslovnim procesima. Daje mogućnost efikasnog upravljanja podacima, izrade raznih izveštaja i prilagođenih analiza za dostavljanje državnim portalima i za potrebe stranaka.

Brza izrada kvartalnih i godišnjih bilansa stanja, bilansa uspeha i mesečnih izveštaja za dostavljanje, dodatne su prednosti koje knjigovođe dobijaju korišćenjem Saop rešenja.

Saop Knjigovodstvo sadrži niz korisnih modula za obavljanje brojnih poslovno-knjigovodstvenih procesa: Obračun zarada, Blagajničko poslovanje, Dvojno knjigovodstvo, Kadrovska evidencija, Registracija prisutnosti, Službena putovanja, Druga lična primanja, Obračun kamata, Knjiga pošte i ostalo, što možete pogledati na posebnom LINKU

Posebno izdvajamo najtraženiji Saop ERP modul "Obračun zarada" koji je automatizovan, pokriva razne vrste obračuna, povezan je sa kadrovskom evidencijom, putnim nalozima i registracijom vremena. Ukoliko je vreme da unapredite obračun zarada u svojoj ili firmi u kojoj radite, OVE informacije će biti od velike koristi.  

 

Saop ERP za proizvodna preduzeća

Saop ERP je namenjen i proizvodnim kompanijama različite veličine i obima poslovanja. Adekvatnim, prilagođenim rešenjima omogućava upravljanje serijskom, ugovornom ili kombinovanom proizvodnjom i povezuje ceo proces u jedinstveno radno okruženje.

Pokriva širok spektar industrija: elektro, metalsku i mašinsku industriju, drvnu i industriju nameštaja, hemijsku, prehrambenu, industriju stakla...

Saop Proizvodnja omogućava praćenje proizvodnje i rada radnika, vizuelno planiranje kapaciteta mašina u proizvodnji, kontrolu kvaliteta sa izveštajima. Tu su i upravljanje prodajom, robno-materijalno knjigovodstvo, fakturisanje, radni nalozi, napredna poslovna analitika, obračuni i računovodstvo proizvodnje, održavanje mašina, upravljanje sledljivošću, povezivanje sa spoljnim sistemima. Detaljno o funkcionalnostima namenjenim proizvodnji pročitajte OVDE

 

Saop ERP za trgovinske kompanije

Jednostavno ali sveobuhvatno rešenje za maloprodaju, veleprodaju i usluge, uključujući i POS terminal.

Saop rešenje za veleprodaju i distribuciju omogućava upravljanje i kontrolu poslovanja u nabavci, prodaji i skladištu.

Saop rešenje za maloprodaju ima niz prednosti: Mogućnost korišćenja bar kodova i ručnih čitača za prijem, izdavanje, popis, gotovinsku prodaju, razrađen sistem pogodnosti i popusta, unapređenje prodaje karticama lojalnosti, mogućnost korišćenja poklon vaučera ili kupona, mogućnost simulacije prodajnih cena za predviđanje poslovnog uspeha, priključivanje na POS terminal i prenos iznosa, praćenje i efektivno upravljanje komisionom prodajom, mogućnost mobilne prodaje na terenu, povezivanje sa online prodavnicom, sistemom skladištenja itd.

Ukoliko se bavite trgovinom i uslugama, informišite se detaljno OVDE

 

Saop ERP-a za servisna preduzeća

Saop ERP namenjen servisnoj delatnosti rešenje je koje omogućava optimizaciju servisnih aktivnosti uz uvid u istoriju servisa uređaja, planiranje servisa i sistem za obaveštavanje stranaka o statusu rešavanja servisnih naloga.

Sistem takođe omogućava efikasno naručivanje materijala prema potrebama servisnih naloga i osigurava optimalno stanje zaliha. Uz pomoć naprednih analiza troškova, možete pratiti isplativost narudžbina za servisne naloge.

Od velikog značaja je dokumentacioni sistem u kojem se mogu čuvati sva dokumenta koja se odnose na svaki uređaj. Na jednom mestu za određeni uređaj imate pohranjene razne dokumente, fotografije, crteže, sertifikate, garantne kartice, korisnička uputstva... Detaljno o Dokumentacionom sistemu - eRegistrator.

 

Kako vam još možemo pomoći?

Korišćenje Saop ERP-a obuhvata i obuku, konsultacije i podršku stručnih konsultanata Seyfor kompanije koja razvija ovaj moćan alat. Da biste se dobro pripremili za razgovor sa konsultantima, pročitajte poseban tekst.

Prezentaciju Saop ERP rešenja je moguće zakazati i odslušati onlajn - termin sa konsultantima zakažite na info@saop.rs ili pozivanjem broja 021/23 00 540 radnim danima od 8.00 do 16.00 časova.

 

Sličan
sadržaj

Saop je rešenje kompanije Seyfor