MENU Blizu

Knjigovodstvo

Rešenje za vođenje knjigovodstva preduzeća, kako za jednostavne tako i za složene poslovne procese.

Knjigovodstvo privrednih društava

Knjigovodstvo privrednih društava

Obuhvata brojne specifičnosti u poslovanju privrednih društava.

Napredna analitika za knjigovođe i preduzetnike

Napredna analitika za knjigovođe i preduzetnike

Namenski alati za praćenje i poboljšanje poslovnih rezultata.

Automatizovani procesi i veze

Automatizovani procesi i veze

Korišćenjem savremenih tehnologija i automatizacije, štedite vreme i smanjujete troškove poslovanja.

Knjigovodstvo

Širok spektar funkcionalnosti za knjigovodstvo, prilagođenih poslovanju različitih preduzeća sa jednostavnim ili složenim poslovnim procesima. Sistem omogućava efikasno upravljanje podacima, mogućnost izrade raznih izveštaja i prilagođenih analiza, kako za dostavljanje državnim portalima, tako i za potrebe stranaka.

Brza izrada kvartalnih/ međugodišnjih i godišnjih bilansa stanja, bilansa uspeha i mesečnih izveštaja za dostavljanje, dodatne su prednosti koje knjigovođe dobijaju korišćenjem Saop rešenja.

Širok spektar funkcionalnosti za knjigovodstvo, prilagođenih poslovanju različitih preduzeća sa jednostavnim ili složenim poslovnim procesima. Sistem omogućava efikasno upravljanje podacima, mogućnost izrade raznih izveštaja i prilagođenih analiza, kako za dostavljanje državnim portalima, tako i za potrebe stranaka.

Brza izrada kvartalnih/ međugodišnjih i godišnjih bilansa stanja, bilansa uspeha i mesečnih izveštaja za dostavljanje, dodatne su prednosti koje knjigovođe dobijaju korišćenjem Saop rešenja.

Obračun zarada

Imajući u vidu da je obračun zarada jedna od osnovnih delatnosti knjigovodstva, naša najveća prednost je brz, pouzdan i fleksibilan obračun. Tim stručnjaka brine da sistem za obračun uvek bude u skladu sa važećom zakonskom regulativom, a korisnike uvek upoznajemo sa najnovijim dešavanjima.

Prema mišljenju korisnika, ovo najpouzdanije rešenje omogućava obračun zarada i drugih ličnih primanja, kako u preduzećima tako i u javnim ustanovama, jer pokriva različite vrste obračuna. Automatizacija u sistemu osigurava da se obrasci brzo pripreme i predaju, da je obračun ispravan i da se fokusirate na aktivnosti koje dodaju kvalitet Vašem poslovanju. Sistem je usko povezan sa kadrovskom evidencijom, putnim nalozima i registracijom vremena.

Imajući u vidu da je obračun zarada jedna od osnovnih delatnosti knjigovodstva, naša najveća prednost je brz, pouzdan i fleksibilan obračun. Tim stručnjaka brine da sistem za obračun uvek bude u skladu sa važećom zakonskom regulativom, a korisnike uvek upoznajemo sa najnovijim dešavanjima.

Prema mišljenju korisnika, ovo najpouzdanije rešenje omogućava obračun zarada i drugih ličnih primanja, kako u preduzećima tako i u javnim ustanovama, jer pokriva različite vrste obračuna. Automatizacija u sistemu osigurava da se obrasci brzo pripreme i predaju, da je obračun ispravan i da se fokusirate na aktivnosti koje dodaju kvalitet Vašem poslovanju. Sistem je usko povezan sa kadrovskom evidencijom, putnim nalozima i registracijom vremena.

Optimizujte svoje vreme uz pomoć brojnih automatizacija

Saop sistem možete lako povezati sa eksternim specijalizovanim rešenjima Seyfor partnera. U sistem možete ući automatski, koristeći API ili uvozom datoteka.

Postoje brojne dodatne prednosti automatizacije:

  • Masovno slanje platnih lista na mejl adrese zaposlenih ili dostava na portalu mojINFO,
  • Neograničene opcije za pregled i kontrolu podataka,
  • Bogat sistem izveštaja koji se prilagođava potrebama kompanije.

Saop sistem možete lako povezati sa eksternim specijalizovanim rešenjima Seyfor partnera. U sistem možete ući automatski, koristeći API ili uvozom datoteka.

Postoje brojne dodatne prednosti automatizacije:

  • Masovno slanje platnih lista na mejl adrese zaposlenih ili dostava na portalu mojINFO,
  • Neograničene opcije za pregled i kontrolu podataka,
  • Bogat sistem izveštaja koji se prilagođava potrebama kompanije.

Dodatne mogućnosti nadogradnje

mojINFO – sistem za evidenciju radnog vremena i dostavu dokumenata zaposlenima

Omogućava klijentima da evidentiraju radno vreme, prijave odsustva i pregledaju kadrovsku dokumentaciju. Portal je direktno povezan sa zaradama, pa je priprema izveštaja još brža.

Obuka i podrška

U kompaniji se brinemo da korisnici budu obavešteni o svim aktuelnim promenama i inovacijama u našim softverskim rešenjima. Dostavljamo besplatne sadržaje sa savetima za rad, seminare i konferencije.

Provizija za preporuku

Dobar poslovni odnos je osnova svake saradnje, zbog čega mnogo ulažemo u zadovoljstvo naših korisnika. Ako preporučite Saop softversko rešenje preduzeću ili organizaciji koja još uvek ne koristi naš softver i oni odluče da ga kupe po prvi put, nagradićemo vas provizijom.

Mazaras
Account

Želite više da saznate?

Za besplatnu prezentaciju i sve dodatne informacije

pozovite na broj 021 23 00 540, pišite na info@saop.rs ili ispunite obrazac.

Saop je rešenje kompanije Seyfor