Rešenje koje omogućava optimizaciju servisnih aktivnosti uz uvid u istoriju servisa uređaja, planiranje servisa i sistem obaveštavanja stranaka o statusu rešavanja servisnih naloga.
Upravljanje istorijom servisa omogućava efikasno praćenje stanja uređaja, jer sadrži informacije o njihovim uslugama, popravkama, nadogradnjama, održavanju itd.
Planiranje redovnih servisa i kalibracija uređaja i vozila. Sistem omogućava uvid u nadolazeće termine servisa, evidentira sve aktivnosti i troškove.
Redovna obaveštenja o stanju uređaja ili vozila u popravci, slanje obaveštenja o toku popravke i uređaja za preuzimanje.
Rešenje optimizuje Vašu servisnu delatnost pružajući Vam uvid u istoriju servisa uređaja, planiranje servisa i sistem obaveštavanja kupaca o statusu rešavanja servisnih naloga.
Praćenje i planiranje servisa je jednostavno, jer je dostupno obaveštenje o redovnim i vanrednim rokovima servisa, a sve aktivnosti i troškovi se evidentiraju u sistemu. Takođe je moguće automatski obavestiti kupce o toku popravke i o mogućnostima preuzimanja uređaja na kraju usluge.
Sistem omogućava efikasno naručivanje materijala prema potrebama servisnih naloga i osigurava optimalno stanje zaliha.
Za brži i precizniji unos podataka možete koristiti čitač bar kodova ili ručni terminal.
Sistem pruža informacije o izvršenim uslugama i utrošenim materijalima, što osigurava tačan obračun i fakturisanje.
Uz pomoć naprednih analiza troškova, možete pratiti isplativost narudžbina za servisne naloge.
Dokumenti se automatski pohranjuju u dokumentacioni sistem (servisni nalozi, narudžbenice, prijemi, fakture…), ali i sami možete dodati dokumente koji se odnose na pojedine uređaje. Na taj način, na jednom mestu za određeni uređaj imate pohranjene razne dokumente, fotografije, crteže, sertifikate, garantne kartice, korisnička uputstva, itd.
Softversko rešenje omogućava prodaju robe i usluga krajnjim strankama, upravljanje online trgovinama i veleprodajom. Takođe se povezuje sa raznim eksternim namenskim rešenjima.
API povezivanje omogućava direktnu razmenu podataka između Saop softverskog rešenja i raznih eksternih rešenja Seyfor partnera (WMS skladišno poslovanje, online trgovine...).
Napredni, namenski analitički alat za jednostavan pregled ključnih pokazatelja poslovanja koji su osnova za poboljšanje poslovnih rezultata.
Za besplatnu prezentaciju i sve dodatne informacije
pozovite na broj 021 23 00 540, pišite na info@saop.rs ili ispunite obrazac.
Saop je rešenje kompanije Seyfor