MENU Blizu

Trgovina i usluge

Jednostavno rešenje za maloprodaju, veleprodaju i usluge, uključujući i POS terminal. Postoji mogućnost povezivanja sa raznim eksternim namenskim rešenjima Seyfor partnera.

Sveobuhvatno rešenje za trgovinu i uslužnu delatnost

Sveobuhvatno rešenje za trgovinu i uslužnu delatnost

Pokriva upravljanje maloprodajom, veleprodajom i prodajom usluga. Uključuje i POS terminal.

Podrška za kartice poverenja, poklon vaučere i akcije

Podrška za kartice poverenja, poklon vaučere i akcije

Omogućava povećanu prodaju i zadovoljstvo kupaca uz kartice lojalnosti, poklon vaučere i sistem upravljanja akcijama.

Jednostavno povezivanje sa raznim eksternim sistemima

Jednostavno povezivanje sa raznim eksternim sistemima

Povezivanje sa online prodavnicama, skladišnim sistemima, mobilnom prodajom i CRM-om za efikasno upravljanje i optimizaciju.

Veleprodaja - od prijema do izdate fakture

Sveobuhvatno rešenje za veleprodaju i distribuciju omogućava upravljanje i kontrolu poslovanja u nabavci, prodaji i skladištu.

Za efikasno upravljanje procesima dostupan je niz analiza koje možete koristiti za praćenje poslovnih procesa, a podatke možete pratiti i u naprednom Microsoft Power BI analitičkom alatu.

Takođe, možete podržati svoje sveobuhvatno poslovanje raznim namenskim rešenjima, kao što su online B2B trgovina, mobilna prodaja, skladišni sistem i CRM, koji se lako povezuju sa softverskim rešenjem Saop preko API-ja.

Sveobuhvatno rešenje za veleprodaju i distribuciju omogućava upravljanje i kontrolu poslovanja u nabavci, prodaji i skladištu.

Za efikasno upravljanje procesima dostupan je niz analiza koje možete koristiti za praćenje poslovnih procesa, a podatke možete pratiti i u naprednom Microsoft Power BI analitičkom alatu.

Takođe, možete podržati svoje sveobuhvatno poslovanje raznim namenskim rešenjima, kao što su online B2B trgovina, mobilna prodaja, skladišni sistem i CRM, koji se lako povezuju sa softverskim rešenjem Saop preko API-ja.

Jednostavno rešenje za maloprodaju

Sistem podržava poslovanje većih trgovina sa složenim procesima, ali je istovremeno pogodan i za manje prodavnice, trgovine, butike i pružaoce usluga.

Rešenje pruža punu podršku maloprodaji i donosi niz dodatnih prednosti:

  • Mogućnost korišćenja bar kodova i ručnih čitača za prijem, izdavanje, popis, gotovinsku prodaju itd.
  • Razrađen sistem pogodnosti i popusta,
  • Unapređenje prodaje karticama lojalnosti,
  • Mogućnost korišćenja poklon vaučera ili kupona,
  • Mogućnost simulacije prodajnih cena za predviđanje poslovnog uspeha,
  • Priključivanje na POS terminal i prenos iznosa,
  • Praćenje i efektivno upravljanje komisionom prodajom, itd.
  • Mogućnost mobilne prodaje na terenu, povezivanje sa online prodavnicom, sistemom skladištenja itd.

Sistem podržava poslovanje većih trgovina sa složenim procesima, ali je istovremeno pogodan i za manje prodavnice, trgovine, butike i pružaoce usluga.

Rešenje pruža punu podršku maloprodaji i donosi niz dodatnih prednosti:

  • Mogućnost korišćenja bar kodova i ručnih čitača za prijem, izdavanje, popis, gotovinsku prodaju itd.
  • Razrađen sistem pogodnosti i popusta,
  • Unapređenje prodaje karticama lojalnosti,
  • Mogućnost korišćenja poklon vaučera ili kupona,
  • Mogućnost simulacije prodajnih cena za predviđanje poslovnog uspeha,
  • Priključivanje na POS terminal i prenos iznosa,
  • Praćenje i efektivno upravljanje komisionom prodajom, itd.
  • Mogućnost mobilne prodaje na terenu, povezivanje sa online prodavnicom, sistemom skladištenja itd.

Efikasno upravljanje servisnom delatnošću

Rešenje optimizuje vašu servisnu delatnost pružajući vam uvid u istoriju servisa uređaja, planiranje servisa i sistem obaveštavanja kupaca o statusu rešavanja servisnih naloga.

Praćenje i planiranje servisa je jednostavno, jer je dostupno obaveštenje o redovnim i vanrednim rokovima servisa, dok se sve aktivnosti i troškovi evidentiraju u sistemu. Takođe je moguće obaveštavanje kupaca o toku popravke i o mogućnosti preuzimanja uređaja na kraju usluge.

Unos radnih naloga i narudžbina za potrošni materijal je jednostavan, a menadžeri uvek imaju ažurne informacije o održavanju i o servisnim radovima u sistemu.

Rešenje optimizuje vašu servisnu delatnost pružajući vam uvid u istoriju servisa uređaja, planiranje servisa i sistem obaveštavanja kupaca o statusu rešavanja servisnih naloga.

Praćenje i planiranje servisa je jednostavno, jer je dostupno obaveštenje o redovnim i vanrednim rokovima servisa, dok se sve aktivnosti i troškovi evidentiraju u sistemu. Takođe je moguće obaveštavanje kupaca o toku popravke i o mogućnosti preuzimanja uređaja na kraju usluge.

Unos radnih naloga i narudžbina za potrošni materijal je jednostavan, a menadžeri uvek imaju ažurne informacije o održavanju i o servisnim radovima u sistemu.

Dodatne prednosti

Elektronska razmena podataka

Sistem omogućava automatsku razmenu podataka ili dokumenata prema utvrđenim međunarodnim standardima (RIP, EDIFACT...) i povezivanje sa bilo kojim eksternim sistemima preko API-ja.

Rad u maloprodaji preko ekrana osetljivih na dodir

Maloprodaji je omogućen rad i izdavanje fiskalnih faktura preko ekrana osetljivih na dodir, što ubrzava rad i daje bolji pregled.

Analize pomoću Microsoft Power BI alata

Napredni, namenski analitički alat za jednostavan pregled ključnih pokazatelja poslovanja koji su osnova za poboljšanje poslovnih rezultata.

Tvojih 5 minuta
Elektronapon
Tuplex

Želite više da saznate?

Za besplatnu prezentaciju i sve dodatne informacije

pozovite na broj 021 23 00 540, pišite na info@saop.rs ili ispunite obrazac.

Saop je rešenje kompanije Seyfor