MENU Blizu

Dejan Popadić, „Attos“: Softver Saop ERP nam je u svim segmentima olakšao poslovanje

  • 10.11.2023.

Firma ATTOS u Novom Sadu specijalizovana je za proizvodnju i distribuciju komponenti za belu i grejnu tehniku. Lagerom sa više od 10.000 različitih artikala, snabdeva prodavnice rezervnih delova za belu tehniku i servisere bele tehnike širom Srbije. U ovom složenom sistemu rada, primarni cilj poslovanja je upravljanje sa što manje grešaka i minimalnim troškovima poslovanja. Firma ima 20 zaposlenih i većina njih se oslanja na podršku softvera Saop ERP. "Attos" je među prvim korisnicima Saop ERP-a u Srbiji, još od 2014. godine.

- Pre Saop ERP-a koristili smo druga knjigovodstvena rešenja koja nam nisu u potpunosti odgovarala. Smatrali smo da smo ih načinom poslovanja prevazišli i da treba da uvedemo novi sistem koji će nam ponuditi više mogućnosti i na taj način unaprediti naše poslovanje. Akcenat nam je bio na izveštajima za potrebe analiza poslovanja. Dobro je što u tom periodu nismo bili pod pritiskom već smo imali vremena da nađemo rešenje koje nam odgovara. Prezentovano nam je više rešenja. Isto tako smo za svako rešenje, koje nam se učinilo pogodnim, tražili i mišljenje firmi koja su ih već koristila. Bilo je i rešenja koja su nam se dopala ali finansijski nisu bila prihvatljiva za nas. Na kraju smo izabrali Saop ERP, kaže Dejan Popadić, rukovodilac prodaje i nabavke u firmi "Attos".

- Firme koje imaju potrebu za ERP sistemom treba da budu svesne da je implementacija programa samo početak nečeg što vam može značajno unaprediti poslovanje. U implementaciji pomažu konsultanti Saop-a koji sistem postave shodno potrebama firme, ali ERP sistem treba puniti podacima, i naravno, te podatke posle treba i da analizirate. Treba znati šta želite i koji su vam podaci neophodni jer ćete u suprotnom imati klasičan knjigovodstveni program u kome ćete samo fakturisati i voditi knjigovodstvo. Saop ERP zaista ima mnogo mogućnosti, ali kako i koliko ćete ga iskoristiti - zavisi od vas. Mi smo unapred znali šta želimo, vremenom smo naše zahteve proširili a sagledavši mogućnosti Saop-a, otvorili su nam se i novi vidici.

Ova firma sada u svom softverskom rešenju Saop ERP raspolaže svim podacima na jednom mestu - podacima o proizvodima, kupcima, dobavljačima, što svim zaposlenima olakšava uvid, omogućava bolju organizaciju i sistematičnije poslovanje.

- Pri nabavci proizvoda, softver nudi i kreiranje automatskih narudžbenica dobavljačima, analizirajući postojeće zalihe u magacinu i potrebe kupaca, na osnovu parametara koje smo unapred definisali. Za naš sistem od preko 10.000 artikala, u kom se stanje u magacinu svakodnevno menja, to značajno olakšava poslovanje. Tako kreirane narudžbenice su u sistemu, i priprema su za posao magacina pri preuzimanju robe. Isto tako, već je urađeno i pola posla i za pravljenje ulaznih kalkulacija i knjiženje dokumenata. Bitno je samo steći navike da se sve radi isključivo iz Saop ERP-a. Naveo sam primer naručivanja i nabavke robe, ali softver nam je u svim segmentima olakšao poslovanje.

Kada su u pitanju drugi benefiti softvera, naš sagovornik kaže da „sam prelazak na ERP rešenje znači uštedu vremena“, jer su svi podaci na jednom mestu i lako dostupni za upravljanje.

- S obzirom na to da je naš sistem kompleksan, kada smo radili implementaciju softvera, deo prebacivanja baza i formiranje sistema trajao je desetak dana, a za privikavanje nam je bilo potrebno nekoliko meseci. Tek nakon toga smo počeli da istražujemo dodatne mogućnosti koje nudi Saop ERP i da koristimo analize, izveštaje, grafikone… Svaki segment poslovanja, od robno-materijalnog knjigovodstva, fakturisanja, pa čak i obračuna zarada zaposlenih, ima takozvane OLAP tabele gde tabelarno i grafički možete videti podatke koji su vam od značaja.

Kao i ostalim korisnicima Saop ERP-a, podrška konsultanata bila je neophodna i važna, od početka do danas.

- Jedan od glavnih parametara o kojima smo razmišljali prilikom odabira ERP sistema upravo je bila podrška konsultanata. Dopalo nam se to što Saop ne razvija individualna rešenja koja će biti dostupna firmama pojedinačno. Svi korisnici imaju isti ERP i ukoliko imaju specifične zahteve, Saop dalje procenjuje da li zahtev može da se implementira i već u narednoj verziji je dostupan svim korisnicima SAOP ERP-a. Pre toga je testiran i proveren od programera Saop-a. Nove verzije se objavljuju gotovo svakog meseca i pored ovakvih promena sadrže i prilagođavanja zakonskim promenama, a to je ono što je važno, pojasnio nam je Dejan Popadić.

Pročitajte još korisničkih iskustava: 
Božo Srdić, „Mazars“: Mogućnosti Saop ERP-a u pogledu obračuna zarada su beskonačne 

Iskustvo korisnika: Predrag Janev, "Tehnogama" 

Upoznajte detaljno sve funkcionalnosti modula Obračun zarada OVDE.
Ukoliko vam je potrebno više informacija i zainteresovani ste za prezentaciju modula, pozovite nas 021/23-00-540

 

Sličan
sadržaj

Saop je rešenje kompanije Seyfor