- Namenjen je kompanijama koje se bave servisiranjem svojih uređaja i uređaja kupaca. Usluge se naplaćuju po narudžbini.
- Jednostavna priprema servisnih naloga.
- Servisni nalozi se vode prema statusima (primljen, predat u rad, završen itd.), a statusi naloga su razdvojeni bojama, što omogućava njihov jednostavan pregled.
- Servisni nalozi se mogu voditi u jednoj ili više knjiga.
- Automatsko kreiranje servisnih naloga prema servisnim periodima koji su uneti u šifarnik uređaja.
- Mogućnost izdavanja računa i predračuna iz servisnih naloga
- Korišćenje podrazumevanih i nabavnih cenovnika usluga i utrošenog materijala za svaku servisnu knjigu.
- Korišćenje podrazumevanih popusta za kupce.
- Provera da li kupac ima putne troškove u ugovoru ili ne. Ako je oslobođen putnih troškova, ta usluga se ne naplaćuje.
- Mogućnost odabira da li se određeni materijal ili usluga fakturišu ili ne.
- Za različite usluge možemo dodeliti različite servisere da je izvrše.
- Mogućnost obračuna iznosa usluge prema stanju brojila unetog na nalogu.
- Jednostavna kontrola statusa naloga i statusa knjiženja materijala po pojedinačnom servisnom nalogu.
- Prilikom unosa šifre uređaja, svi uneti podaci iz šifarnika uređaja se predlažu u zaglavlju servisnog naloga.
- Svi predloženi podaci u zaglavlju naloga se mogu menjati sve dok materijal nije proknjižen.
- Mogućnost definisanja knjigovodstvenih podataka uz pomoć knjižnih grupa.
- Praćenje servisnih naloga prema sledećim analitikama:
- mesto troška,
- nosilac troška,
- referent. - Omogućena je jednostavna promena redosleda redova na fakturi.
- Mogućnost oblikovanja štampi servisnih naloga, otpremnica i zaduženja za dobavljače.
- Serijsko štampanje ili slanje servisnih naloga i otpremnica putem e-pošte.
- Automatsko skladištenje izdatih servisnih naloga i otpremnica u dokumentacionom sistemu korisnika uređaja u pdf formatu.
- Knjiženje korišćenog materijala u poslovima skladištenja materijala na osnovu toga da li je uređaj pod garancijom ili ne.
- Priprema porudžbine dobavljačima prema materijalnim potrebama.
- Praćenje ili analiza zadataka koji su obavljeni na svakom uređaju.
- Praćenje i istorija promene serijskog broja svakog uređaja.
- Praćenje i istorija produženja garancije za pojedinačne uređaje.
- Sigurnosni sistem (pristup različitim tačkama u programu) može se podesiti prema pravima pojedinačnog operatera.