MENU Blizu

Maloprodaja

Maloprodaja pruža kvalitetne informacije za unapređenje svih segmenata, od naručivanja artikala do upravljanja ponudom na policama. U svoje prodavnice pravovremeno plasirajte optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih artikala.

Maloprodaja pruža kvalitetne informacije za unapređenje svih segmenata, od naručivanja artikala do upravljanja ponudom na policama. U svoje prodavnice pravovremeno plasirajte optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih artikala.

Upravljajte maloprodajom na jednom mestu i sveobuhvatno. Analizirajte prodaju prema artiklima i grupama proizvoda i upravljate politikom cena i poslovanjem sa dobavljačima. Vi kontrolišete rad ekspozitura i određujete radno vreme, broj zaposlenih i prodajni asortiman.

Rešenje predviđa i automatski balansira porudžbine dobavljača sa potrebama kupaca, tako da imate pravu količinu zaliha u bilo kom trenutku. Preko inteligentnih sistema u SAOP ERP-u, unapred simulirate maloprodajne cene i prodajne kampanje. Na ovaj način možete utvrditi svoju razliku u ceni i pre nego što se roba distribuira u prodavnice i predvideti uspeh kampanja.

Maloprodaja pruža kvalitetne informacije za unapređenje svih segmenata, od naručivanja artikala do upravljanja ponudom na policama. U svoje prodavnice pravovremeno plasirajte optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih artikala.

Upravljajte maloprodajom na jednom mestu i sveobuhvatno. Analizirajte prodaju prema artiklima i grupama proizvoda i upravljate politikom cena i poslovanjem sa dobavljačima. Vi kontrolišete rad ekspozitura i određujete radno vreme, broj zaposlenih i prodajni asortiman.

Rešenje predviđa i automatski balansira porudžbine dobavljača sa potrebama kupaca, tako da imate pravu količinu zaliha u bilo kom trenutku. Preko inteligentnih sistema u SAOP ERP-u, unapred simulirate maloprodajne cene i prodajne kampanje. Na ovaj način možete utvrditi svoju razliku u ceni i pre nego što se roba distribuira u prodavnice i predvideti uspeh kampanja.

Osnovne funkcije

  • Prijem robe i izrada kalkulacija, izrada zapisnika o promeni cena
  • Upravljanje zalihama po količini i/ili vrednosti sa mogućnošću praćenja artikala korišćenjem serije
  • Bezgotovinska prodaja poreskim obveznicima 
  • Upravljanje specijalnim popustima/rabatima
  • Priprema akcija
  • Prodaja u gotovini krajnjim kupcima i poreskim obveznicima. Prodaja u gotovini može se odvijati na tzv on-line ili off-line režim
  • Predračuni sa mogućnošću prenosa na bezgotovinsku ili gotovinsku prodaju
  • Evidencija o kupoprodaji dobara TDR i Evidencija o prodaji usluga
  • Poslovanje sa poklon karticama
  • Praćenje prodaje kupaca i naplata beneficija pomoću kartice poverenja
  • Povraćaj PDV-a fizičkim licima
  • Mogućnost formiranja i oblikovanja velikog broja izveštaja

Detaljnije o funkcijama

  • Prijem robe sa ručnim unosom, uz pomoć čitača, ručnih terminala, „automatsko knjiženje“ priznanica iz tekstualnih fajlova dobavljača, kopiranje računa. Izrada kalkulacija iz poslednje kalkulacije, na maržni ili rabatni način ili iz cenovnika.
  • Bezgotovinska prodaja poreskim obveznicima putem dostavnica, koje se prenose i fakturišu u Saop fakturisanju (pojedinačne isporuke, delimične isporuke, pojedinačno fakturisanje, zbirno fakturisanje).
  • Gotovinska prodaja on-line ili off-line. U off-line režimu, zalihe se knjiže u grupno, u paketu. Moguć automatski prenos podataka o artiklima i cenama u off-line kasu po potvrdi i knjiženju prijema. Minimalni unos podataka, podešavanje veličine ulaznih redova (bilo koje veličine prikaza šifri artikala, količina, cena itd.), bilo koji izbor kolona za unos fakturnih pozicija, prenos sa predračuna, izdavanje računa krajnjim potrošačima i poreskih obveznika , korišćenje POS opreme (displej, fioka, štampač računa), popunjavanje količinskih vaga, prenos bezgotovinskih prodajnih isprava na račun prodaje u gotovini...
  • Predprijemi: obrada, koja je po načinu rada ista kao i prijem robe, s tim što knjiženja na predprijemu nemaju direktan uticaj na zalihe i izvršene obračune robe. Predprijemi tako služe kao prethodna priprema obračuna i dokumenata, a tek nakon prelaska na račune se menjaju zalihe, prodajne cene itd...
  • Opciono povezivanje sa Materijalno-skladišnim poslovima: veza sa jednim MSP korisnikom (Materijalno-skladišno poslovanje), za koje je moguće navesti 2 skladišta.

Standardni izveštaji

  • Inventar robe: pregled stanja zaliha na nivou filijale.
  • Kartica artikla: Pregledajte karticu artikla u tabeli ili štampanom izveštaju.
  • Zbir količina i vrednosti artikala: pregled ukupnih vrednosti prijema i izdanja po artiklima i grupama artikala na tabeli ili štampanom izveštaju i mogućnost grafičkog prikaza.
  • Rekapitulacija kasa sa prikazima po kasama, datumima, blagajnama, brojevima računa i načinima plaćanja.
  • Knjiga izdavanja i knjiga prijema.
  • Štampa cenovnika.
  • Poseban pregled prometa po Karticama pogodnosti.
  • Ispis kala.
  • Pregled prometa po količinama.
  • Pregled dokumenata.
  • Pregled razlike u ceni. 

Dodatni izveštaji sa opcionim formatiranjem

  • Svi dokumenti koji se štampaju za kupce mogu se podesiti ili oblikovati po želji.
  • Ispisi artikala i kupaca mogu se slobodno oblikovati, pripremiti etikete, dopisi, ...
  • Svi pripremljeni izveštaji u tabelarnom formatu se mogu eksportovati u druge elektronske formate.
  • Izveštaji u obliku grafikona mogu biti oblikovati po želji.
  • Analiza podataka pomoću pivot tabele može se preneti u: ispis, tabelu, Excel, PDF, tekst ili grafikon.

Prodajne analize

  • Analize prijema i prodaje po sistemu zadnji tjedan, zadnji mjesec, zadnja godina s mogućnošću usporedbe s podacima za prošli tjedan, mjesec i godinu.
  • Analiza artikla na nivou artikla i na nivou robnih grupa.
  • Analiza RUC.

Šifarnici

  • Šifrarnik stranaka, kupaca, dobavljača ...
  • Artikli, usluge, dodatne mogućnosti
  • Šifrarnik cjenika i popusta za kupce
  • Šifrarnik poslovnica na kojoj se temelji praćenje prometa i zaliha
  • Blagajne za potrebe evidencije izdavatelja
  • Načini plaćanja za određivanje načina plaćanja računa
  • Šifrarnik 5 analitika: mjesto troška, ​​nositelj troška, radni nalog, referent i dodatna analitika
  • Standardni tekstovi i drugi šifrarnici.

Saop je rešenje kompanije Seyfor