MENU Blizu

mojINFO

MojINFO je onlajn rešenje koje zaposlenom omogućava da na daljinu beleži radno vreme, najavljuje odmore i druga odsustva i ima uvid u svoja kadrovska dokumenta. Zaposleni na rukovodećim pozicijama takođe imaju pregled odsustva svog tima i mogu ih ovde direktno odobriti.

Jednostavan

Jednostavan

Pregledan i transparentan portal.

Pristupačan

Pristupačan

Online pristup sa bilo kog mesta i bilo kada.

Siguran

Siguran

Prijavite se korisničkim imenom i lozinkom.

Prednosti za zaposlene

  • lako evidentiranje obavljenog posla i izostanaka,
  • pristup programu sa bilo kog mesta i bilo kada,
  • praćenje i upravljanje vašim prisustvom i odsustvom
  • brza i jednostavna najava godišnjeg odmora i praćenje potvrde i statusa vašeg odmora,
  • pristup ličnom folderu u kome se čuvaju: platni list, rešenje o godišnjem odmoru, obaveštenje o porezu na dohodak,  putni nalog i dr.
  • lako evidentiranje obavljenog posla i izostanaka,
  • pristup programu sa bilo kog mesta i bilo kada,
  • praćenje i upravljanje vašim prisustvom i odsustvom
  • brza i jednostavna najava godišnjeg odmora i praćenje potvrde i statusa vašeg odmora,
  • pristup ličnom folderu u kome se čuvaju: platni list, rešenje o godišnjem odmoru, obaveštenje o porezu na dohodak,  putni nalog i dr.

Prednosti za druge u kompaniji (menadžer, računovodstvo, administrator)

  • pregled evidentiranog rada i odsustva (odrađeni sati, višak/manjak, stanje sati po danu, bilans odsustva u prethodnoj i tekućoj godini)
  • mogućnost praćenja pisanih beleški tokom evidentirane prisutnosti,
  • lako prenošenje evidentiranih sati u obračun zarada,
  • lako potvrđivanje prijavljenih godišnjih odmora,
  • mogućnost pripreme obračuna zarade na osnovu različitih rasporeda rada,
  • mogućnost pregleda kroz revizorski trag,
  • korišćenje širokog spektra analiza.
  • pregled evidentiranog rada i odsustva (odrađeni sati, višak/manjak, stanje sati po danu, bilans odsustva u prethodnoj i tekućoj godini)
  • mogućnost praćenja pisanih beleški tokom evidentirane prisutnosti,
  • lako prenošenje evidentiranih sati u obračun zarada,
  • lako potvrđivanje prijavljenih godišnjih odmora,
  • mogućnost pripreme obračuna zarade na osnovu različitih rasporeda rada,
  • mogućnost pregleda kroz revizorski trag,
  • korišćenje širokog spektra analiza.

Šta pokriva miINFO?

Kontrolna tabla koja brzo odgovara na ključna pitanja:

  • Koliko smo sati bili prisutni tokom današnjeg dana?
  • Koliko radnih sati imamo na mesečnom nivou?
  • Koliko sati viška ili manjka imamo na mesečnom nivou?
  • Koliko starog i novog odmora je još dostupno?
  • Za koje dane smo planirali i da li imamo potvrđen odmor?

Lični folder (sistem ličnih dokumenata), gde zaposleni mogu:

  • pratiti i pregledati svoje dokumente koje kadrovska služba arhivira u fasciklu (platni spisak, rešenje o odmoru, putni nalog...)
  • sigurno pristupiti dokumentima na mreži,
  • lako odštampati dokumente,
  • po želji mogu i sami da dodaju razne potvrde i priloge, o čemu se HR osoblje takođe automatski obaveštava.

Saop je rešenje kompanije Seyfor