MENU Blizu

Kako prepoznati da vašem klijentu treba poslovni softver

  • 24.12.2021.

Svakom knjigovođi je u interesu da njegovi klijenti pre svega budu zadovoljni i da imaju dostupnu najbolju moguću uslugu. Kako bi saradnja tekla bez ikakvih problema i kako bi svi učesnici bili zadovoljni, često se kao rešenje nameće upotreba poslovnog softvera koji na mnogo načina olakšava poslovanje, ali i samu komunikaciju između knjigovođe i njegovih klijenata. 

Kako bi poslovanje i međusobna saradnja bili uspešni prvenstveno je neophodno prepoznati šta je to što je vašem klijentu nužno, jer svaki od njih ima specifične potrebe i zahteve. Zbog toga je često neophodno objasniti klijentima šta je to što jedan poslovni softver nudi, jer neretko oni nisu ni svesni na koji način im on može biti od pomoći u poslovanju. Česta je zabluda da preduzetnicima, malim i mikro preduzećima knjigovodstveni softveri nisu potrebni, pa vam navodimo pet načina kako da uočite kada je pravi trenutak da predložite klijentu upotrebu poslovno-knjigovodstvenog softvera.

1. Problemi sa prekomernom papirologijom ili dokumentima koji se često zagube u velikim gomilama papira i registara su gotovo svakodnevan problem sa kojim se preduzetnici susreću i koji im oduzima mnogo vremena i živaca, a samim tim i novca. Prelazak na poslovni softver je odlično rešenje za sve one koji ne žele da se bave pairologijom i da svoje vreme koje bi potrošili na traženje i upoređivanje papira usmere na neke druge stvari. Poslovni softver može biti odličan način da vaš klijent bez mnogo muke isprati sve promene i uvek bude u toku sa dešavanjima u knjigovodstvenom svetu. Softveri se stalno ažuriraju u skladu sa trenutnim okolnostima i zakonima pa ne postoji šansa da će se nešto propustiti u poslovanju, a njegovo korišćenje je maksimalno pojednostavljeno kako niko ne bi imao problem sa upotrebom. Softver u svakom slučaju obezbeđuje neuporedivo veću preglednost podataka, pojednostavljenost vođenja evidencije, bržu komunikaciju, ali i nemogućnost gubljenja nekih papira ili informacija.

2. Ukoliko vaš klijent ima problem sa nedovoljnim praćenjem efikasnosti svojih zaposlenih i određenih sektora svog preduzeća, to je još jedan problem koji se može rešiti poslovnim softverom koji nudi odlična analitička rešenja, pa samim tim omogućava i uvid kako u rad pojedinačnog zaposlenog, tako i u to koji sektor najbolje funkcioniše. Na ovaj način preduzetniku neće biti teško da stekne sliku o tome koji deo poslovanja treba poboljšati, a u koji bi možda trebalo ulagati manje sredstava i energije.

3. Ukoliko se vaš klijent često žali na to da nema dovoljno informacija o stanju zaliha i da mu je teško da isprati sve promene i stanja u poslovanju svog preduzeća, onda mu poslovni softver može pomoći jer omogućava pristup podacima u svakom trenutku, bez potrebe nošenja gomile papira svuda sa sobom. Ljudi koji imaju čestu potrebu proveravanja stanja svog računa ili količine zaliha na lageru neće više morati da zovu svaki čas svog knjigovođu, već će to moći i sami vrlo jednostavno da provere. Poslovni softveri omogućavaju lak i uvek dostupan uvid u bilo koji trenutno potrebni podatak kao i sistematičan pregled stanja zaliha i svih izvršenih promena, pa na taj način ne samo što smanjuju vreme i papirologiju neophodnu za izvršenje posla, već će vašem klijentu neminovno umanjiti stres i omogućiti mu da posao vodi sa manje briga.

4. Još jedan od znakova da je softver pravi izbor za vašeg klijenta je svakako previše vremena koje klijent troši na obavljanje zadataka koje softver može da radi umesto njega. Na ovaj način moguće je izbeći ručno unošenje podataka i samim tim mogućnost greške svesti na minimum, a čak i ukoliko se u procesu rada pojavi neka greška vreme na njeno otklanjanje će biti znatno smanjeno. 

5. Ukoliko su vaši klijenti jedni od onih koji vole da planiraju sve unapred i da uvek imaju spreman biznis plan koji će doprineti boljim poslovnim rezultatima, onda je poslovni softver pravo rešenje za njih. Poslovni softver će im omogućiti pregledno i jednostavno praćenje poslovanja kao i trenutnog stanja njihovog preduzeća, te će na taj način moći da formiraju mnogo realniju sliku i naprave planove koji će njihovom preduzeću doneti uspeh i poboljšati njihov biznis. Vi kao knjigovođa ste tu da usmerite poslovanje vašeg klijenta i da delujete savetodavno, ali ukoliko on bude imao softver neće morati u svakom trenutku da čeka na vas i na potrebne informacije kako bi napravio konkretne korake u svom poslovanju. Jednostavnim uvidom u stanje on može da planira i realizuje poslove i na taj način ubrza i poboljša razvoj svoje kompanije. 

Iako za vašeg klijenta ovo u početku može delovati kao dodatni finansijski izdatak, ukoliko primetite da on ima bespotrebne troškove i probleme prilikom vođenja svog posla koji se mogu rešiti implementiranjem poslovnog softvera, posavetujte ga da pređe na ovakakv način poslovanja. Za uspešno obavljanje poslovne delatnosti i napredak biznisa izuzetno je važno da i klijent i njegov knjigovođa budu upućeni u praćenje knjigovodstvenog poslovanja, a ovo će sasvim sigurno obezbediti i lakšu međusobnu saradnju i komunikaciju jer klijent ima mogućnost da sve neophodne finansijske izveštaje i promene jednostavno prosledi, bez dodatnih objašnjavanja, budući da su svi podaci jasno i pregledno prezentovani. Saop ERP u velikoj meri olakšava knjigovodstveno poslovanje i smanjuje mogućnost spornih situacija i eventualnih nejasnoća do kojih može doći tokom rada, a pre svega predstavlja investiciju u poslovanje i napredak biznisa koja će se dugoročno sasvim sigurno isplatiti.

Sličan
sadržaj

Saop je rešenje kompanije Seyfor