miniMAX - za sve vrste preduzeća i knjigovodstvene agencije

Za preduzeća sa svojim računovodstvom

miniMAX omogućava vođenje poslovanja i knjigovodstva u istom programu. Dokumenta, koje korisnici unose, automatski se knjiže u glavnu knjigu i poreske evidencije, istovremeno se prave zakonom propisani izveštaji i obrasci.

Prava korisnika su promenljiva, zato svaki zaposleni obavlja onaj deo posla, za koji je zadužen a nadređeni u svakom momentu imaju potpuni nadzor nad poslovanjem.

 

Koristi

  • Velika ušteda vremena i novca bespapirnim poslovanjem. U programu miniMAX je zaokružen krug od narudžbine, prodaje, izdavanja, knjiženja do obračuna PDV-a i godišnjih obrada.
  • Velika ušteda vremena zbog automatskih knjiženja svih dokumenata i obračuna.
  • Automatska izrada izveštaja za državne ustanove.
  • Istovremeni rad sa istim podacima i dokumentima svih korisnika u preduzeću.
  • Nema početne investicije u računarsku opremu.
  • Zakonske i sadržajne nadogradnje programa su uključene u cenu.
  • Ažurni obračunski podaci u sistemu.
  • Bezbedno čuvanje i arhiviranje podataka.

Besplatna internet prezentacija programa miniMAX!

Upoznajte prednosti programa miniMAX na besplatnoj internet prezentaciji. U kratkom vremenu ćete dobiti celovit uvid u program, njegove funkcionalnosti i koristi za vaše poslovanje.
Aktuelni termin prezentacije…
  • Ušteda kod troškova
  • Brz početak rada
  • 24časovni pristup
  • Bezbednost
  • Stalna 100% usklađenost podataka 
    sa računovodstvom
  • Raste sa preduzećem
  • Jednostavno korišćenje
  • Besplatna podrška