Besplatni webinari i blogovi

PRIRUČNIK: Zašto baš iCenter?

Organizacija poslovanja predstavlja veliki korak. Srećom, postoje alati koji Vam ovaj posao mogu podjednostaviti, pa čak i uraditi veći deo posla umesto Vas. Shodno tome, napisali smo novi priručnik na tu temu.


BLOG: Ko je dužan da od 01.07.2022. godine prima elektronske fakture?

Sistem elektronskih faktura, državni servis koji se nalazi na adresi efaktura.gov.rs počeo je sa radom 01.05.2022. godine. Time je počela prva faza implementacije sistema elektronskih faktura u Republici Srbiji. Od tog datuma, pravna lica i preduzetnici koji posluju sa javnim sektorom izdaju javnom sektoru fakture u elektronskoj formi. 
 
    



BLOG: Podrška kao glavni začin Vašeg poslovanja

Korisnička podrška predstavlja podršku koja se pruža postojećim i potencijalnim korisnicima sopstvenih usluga ili proizvoda, a u svrhu omogućavanja što boljeg korisničkog iskustva. Dobra korisnička podrška je važna, možda čak i među najvažnijim faktorima za zadržavanje postojećih i privlačenje novih kupaca, ali i za unapređenje poslovanja. 
 
    



PRIRUČNIK: Kako API može da vam koristi?

Svako ko razmišlja o prenosu podataka između programa, ko razmišlja o internet prodaji, ko se raspituje i na neki način učestvuje u savremenom poslovanju – nailazi na pojam API.


BESPLATAN SNIMAK: "Fiskalizacija iz ugla Saop poslovnih rešenja"

Kompanija Saop ima registrovana dva ESIR-a: s@op i MiniMax. Na snimku ćete videti njihove mogućnosti kao i sve načine za fiskalizaciju koje Saop nudi.
Prijavite se >  
    



PRIRUČNIK: Šta je to ERP?

Kako vreme prolazi, a Vaše poslovanje napreduje, stvara se potreba za detaljnijom analizom poslovnih procesa i eventualno unapređenje načina poslovanja.


BLOG: Poreske olakšice na zaradu prilika za proširenje kolektiva

Ukoliko imate sopstveni biznis i planirate da do kraja 2022. godine proširite kolektiv, ovaj tekst bi mogao da bude koristan podsetnik o pravima i mogućnostima koje do kraja godine možete da iskoristite. 
    



BLOG: Najosnovnije o e-računima-primena obavezna od 1. maja

Do početka primene zakonske obaveze o izdavanju elektronskih računa ili faktura koja će važiti za sve privredne subjekte koji posluju sa javnim sektorom, ostalo je još mesec dana. Od 1. maja ti privredni subjekti prema Zakonu o elektronskom fakturisanju će biti u obavezi da šalju isključivo elektronske račune.     



BLOG: Činjenice, saveti i pogrešna shvatanja o marketing oglašavanju

Marketing je širok pojam i postoji niz definicija koje ističu benefite ove veoma važne oblasti, ali ukoliko bismo razmišljali o svrsi i potrebi za marketingom u poslovanju, mogli bismo postaviti logično pitanje: Kako da drugi znaju za našu firmu ako nismo prisutni u javnom prostoru i ne oglašavamo se?     



PRIRUČNIK: Vodič za fiskalizaciju

Postoji nekoliko koraka koje treba ispratiti da bi se uspešno fiskalizovali. Laki su koraci. Pogotovo kad ih imate sve na jednom mestu.

BESPLATAN SNIMAK: "Fiskalizacija iz ugla digitalizacije i praktične primene"

Gost nam je Vladimir Lalošević direktor CNT doo i predsednik Unije poslodavaca Vojvodine, pričamo o fiskalizaciji i o tome šta koji način fiskalizacije nosi, hardver/softver, štampač, fiskalna kasa/uređaj. Praktična primena Zakona. A čućemo šta nas u narednom periodu očekuje kao deo digitalizacije.
Prijavite se >  
    



BLOG: Zakon o arhivskoj građi 2022. – da li zaista ove godine sređujemo arhivsku građu?

Jedna od gorućih tema ovih dana, iako možda ne izgleda toliko bitna za preduzetnike i kompanije, a jeste novi izazov i obaveza, jeste izvesni početak primene novog Zakona o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti.     



BLOG: Prednosti i mane fiskalizacije za mala preduzeća

Da li spremni dočekujemo primenu novog Zakona o fiskalizaciji? To je pitanje koje muči mnoge preduzetnike. Novi Zakon o fiskalizaciji je potrebno sprovesti do 30.04.2022. Uprkos mnogim pripremama, edukacijama i svim dobijenim informacijama, preduzetnici ne očekuju ove novine sa oduševljenjem.     



BESPLATAN SNIMAK: "Kriptovalute: buducnost finansija ili kratkotrajna spekulacija?"

U eri digitalizacije, globalizacije, sa informacijama moramo ostati u korak sa mnogo razvijenijim sistemima.



BESPLATAN SNIMAK: "eRegistrator - sistem za upravljanje e-dokumentima"

Prikupljanje i priprema podataka za Arhivsku knjigu je prilično zahtevan posao, koji zahteva dobre organizacione veštine i vrhunsku koncentraciju.



BESPLATAN SNIMAK: "Upoznajte nove subvencije i obračune zarada uz Milenu Rančić"

Saznajte kako produžetak postojećih i nove subvencije utiču na obračun zarade.



BLOG: Tri stvari koje sigurno povećavaju prodaju – a jedna od njih je i veb sajt

U prethodnom tekstu na našem blogu analizirali smo koje su to taktike koje povećavaju prodaju i mogu znatno da unaprede vaše poslovanje, a vrlo često ne obraćamo pažnju na njih. Ovaj put, otkrivamo vam magične i proverene korake koji povećavaju prodaju na internetu.     



BLOG: Tri stvari koje sigurno povećavaju prodaju - euforija praznične kupovine može da počne

Bliži se vreme najvećih nabavki, kupovina i priprema za najradosnije praznike, a samim tim i najvećih gužvi u prodavnicama. Povećanom obimu posla ne raduju se baš svi, pa smo upravo iz tog razloga odlučili da vam pripremimo korisne savete koji će uneti više radosti, zadovoljstva i sigurno povećanje prodaje u vašim prodavnicama!     



BLOG: Privremene situacije u građevini

Građevinarstvo je oblast koja je tokom tekuće godine pretrpela najveće promene kada je u pitanju obračun prometa, budući da je upravo to grana koja je u najvećoj meri bila obuhvaćena izmenama Zakona o porezu na dodatu vrednost sa čijom se primenom počelo početkom godine.     



BLOG: Mentalno zdravlje na radnom mestu

Mentalno zdravlje je, na sreću, tema o kojoj se danas sve više otvoreno govori i kojoj se sve ozbiljnije pristupa. Savremeni užurbani način života, u kom smo izloženi brojnim pritiscima, nosi sa sobom mnoge posledice koje ne treba shvatati olako.     



PRIRUČNIK: Stiže e-račun. Šta sad?

Sigurno ste čuli o Zakonu o elektronskim fakturama. Skraćeno ih svi zovu e-fakture, e-račun. Da li vam je taj pojam i postupak rada dovoljno jasan?



BESPLATNI SNIMAK: "Vođenje proizvodnje u ERP sistemu"

Kada kažemo "raspis proizvodnje" svi se hvatamo za glavu. Međutim, planiranje i raspis proizvodnje može biti lakši ukoliko imamo dobar alat.


BLOG: Da li svakom zaposlenom možemo dati otkaz?

Prestanak radnog odnosa može biti veoma stresan, komplikovan i iscrpljujuć događaj, kako za zaposlenog tako i za poslodavca. Brojna neslaganja u načinu obavljanja posla, različite vizije o razvoju poslovanja, ali i nezadovoljstvo postojećim uslovima na radnom mestu samo su neki od razloga koji mogu dovesti do prestanka saradnje...
Pročitajte blog > 
       



PRIRUČNIK: Zapošljavanje penzionera od A do Š?

Ceo svoj radni vek plaćamo obavezne doprinose. Da li su oni naš trošak ili ulaganje u budućnost?



SNIMAK WEBINARA: "Kompleksnost i jednostavnost obračuna zarade u ERP sistemu"

Prikupljanje i priprema podataka za obračun zarada je prilično zahtevan posao, koji zahteva znanje pravnika, veštine knjigovođe i dobru koncentraciju.
Pogledajte video >  
    



SNIMAK WEBINARA: "Digitalizacija u Srbiji: e-računi i fiskalizacija od 2022."

Na webinaru, predavač Milan Trbojević, vlasnik agencije „Knjiški moljac“ je detaljnije objasnio šta nas očekuje sa početkom primene e-računa i Zakona o fiskalizaciji. 
 
Pogledajte video >  
    



BLOG: Zapošljavanje penzionera

U našoj državi primetan je sve veći broj penzionera koji se odlučuju da nastave sa radom i nakon odlaska u penziju, ali isto tako i kompanija koje traže baš ovakve radnike i nude uslove primamljive penzionerima. Iako se u većini država u inostranstvu period nakon penzije doživljava kao konačno vreme za odmor i putovanja, u našoj zemlji penzionere često čeka potpuno drugačija svakodnevnica.



BLOG: Kako prepoznati da je došlo vreme za promene?

Svaka osoba koja ima sopstveni biznis svesna je toga koliko se on od osnivanja pa na dalje razvija i kroz kakve je sve promene neophodno proći za neizostavni uspeh. Sa porastom poslovanja, neizbežno se menjaju i načini rada kao i obaveze koje posao i svakodnevnica nameću.



BLOG: Advokati i izvršitelji u poslovanju

Kada je u pitanju plaćanje poreza i vođenje knjigovodstvenih knjiga, ponekad se stiče nepravedni utisak da su advokati i izvršitelji uvek u povlašćenoj poziciji. Ono što najčešće sve dovodi u zabludu je što se njima srodne delatnosti, poput poreskih savetnika, knjigovođa i revizora, tretiraju drugačije i nemaju iste pogodnosti kakve imaju advokati i izvršitelji.



PRIRUČNIK: Šta nam donosi Zakon o fiskalizaciji?

Zakon o fiskalizaciji - Predstavlja skup mera i postupaka koje sprovode obveznici fiskalizacije da bi se omogućila efikasnija kontrola ostvarenog prometa na malo putem elektronskih fiskalnih uređaja.



BLOG: Zašto je fleksibilnost ključ za uspeh?

Epidemiološka situacija izazvana virusom Covid19 prouzrokovala je brojne poteškoće u poslovanju i nažalost dovela veliki broj ljudi do potpunog kraha u poslovnom svetu. Svi oni koji su želeli da opstanu na tržištu, morali su da pronađu načine da funkcionišu na nepoznatom terenu i da svoj biznis prilagode novim potrebama koje su se menjale iz dana u dan.



BLOG: Kako boje u kancelariji utiču na raspoloženje?

Planirano i pažljivo uklopljene boje u kancelariji mogu dati iznenađujuće rezultate i izazvati pozitivne reakcije ne samo kod zaposlenih, već i kod vaših klijenata, pa vaš trud da svoje okruženje učinite lepšim neće ostati bez rezultata. Izbor boja jedna je od veoma važnih stavki u marketingu svake kompanije kojoj se posvećuje puno vremena i promišljanja, te zbog toga ne bi trebalo zanemariti uticaj koji one imaju i ne iskoristiti reakcije koje mogu da izazovu u vašu korist.



BLOG: Kako naplatiti potraživanja od kupca?

Naplaćivanje potraživanja od kupaca postao je jedan od najčešćih izazova u savremenom poslovanju koji se javlja gotovo svakodnevno i koji zadaje muke većini preduzetnika, ali i njihovim zaposlenima.



BLOG: Koliko vredi Vaš zaposleni?

Jedna od najznačajnih stavki za svakog preduzetnika, pogotovo kada je tek u procesu osnivanja sopstvenog biznisa, jeste dobar odabir zaposlenih sa kojima će moći da napreduje.



PRIRUČNIK: Bespapirno poslovanje

Dokumentacioni sistem omogućava pregled i upravljanje celokupnom dokumentacijom u kompaniji (dolazna i odlazna pošta, interna dokumentacija, priznanice, ugovori ...). Zajedno sa kategorijama dokumenata sa rokovima čuvanja, omogućava transparentnu klasifikaciju dokumenata i na taj način olakšava kasnija pretraživanja.



BLOG: Ukidanje CRF-a i uvođenje Sistema elektronskih faktura

Zakon o elektronskom fakturisanju najavljivao se već duže vreme i samim tim, izazvao brojne spekulacije i iščekivanja kod svih onih koji se bave knjigovodstvom. Već po samim najavama bilo je jasno da će ovaj Zakon doneti brojne promene i da će biti neophodno izvesno prilagođavanje na novi sistem svima onima koji se bave ovom oblašću.



BLOG: Koje evidencije i nameti prema državi su obavezni za paušalce?

U poslednje vreme svedoci smo toga da se sve veći broj ljudi u našoj zemlji opredeljuje za paušalni način oporezivanja. Kada se uzme u obzir da je u proteklom periodu nova primena starog Zakona koja se odnosi na plaćanje poreza za frilensere probudila veliku pažnju javnosti i izazvala oprečne reakcije, jasno je otkuda ovaj porast paušalaca.



PRIRUČNIK: Kako izabrati pravi sistem za registraciju radnog vremena?

Evidencija radnog vremena zaposlenih odavno je prepoznata kao bitna komponenta nadzora i upravljanja bilo kojom poslovnom organizacijom, jer takvi sistemi automatske identifikacije osoba prikupljaju i obrađuju podatke koji na kraju omogućavaju efikasno upravljanje ljudskim resursima.



PRIRUČNIK: Novi Pravilnik o PDV-u

Pravilnik o porezu na dodatu vrednost objavljen je u Službenom glasniku RS broj 37/21 od 14. aprila i sa njegovom primenom počeće se od 1.7.2021. godine. Ovaj Pravilnik zamenjuje 27 pojedinačnih pravilnika koji su se do sada koristili.



BLOG: Kako preživeti prvu godinu poslovanja?

Pokretanje sopstvenog biznisa nikada nije lak korak i sasvim sigurno nije odluka koja se lako donosi, dok u vreme pandemije virusa Covid 19 predstavlja zaista izazov sa kojim nije baš svako spreman da se suoči.



BLOG: Razlike između ponude, predračuna i avansnog računa

Razlike između ponude i predračuna često su nejasne velikom broju ljudi, pa se neretko dolazi u nedoumicu šta bi od to dvoje trebalo poslati, a da se ne napravi nikakva greška pri sklapanju poslovnje saradnje.



BLOG: Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti

Narodna Skupština Republike Srbije usvojila je 24. januara 2020. godine Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti kojim se uređuje sistem zaštite arhivske građe i dokumentarnog materijala bez obzira na oblik u kome oni nastaju. 



PRIRUČNIK: Novi Zakon o Arhivskoj građi

Ovim zakonom uređuje se sistem zaštite arhivske građe i dokumentarnog materijala, uslovi i način korišćenja arhivske građe, organizacija, nadležnost i delatnost arhiva u Republici Srbiji.


BLOG: Utvrđivanje mesta prometa u uslugama transporta iz ugla PDV-a

Kada su u pitanju usluge transporta i način njihovog oporezivanja vrlo često nailazimo na mnoge neduomice, jer postoji veliki broj različitih situacija sa kojima se susrećemo u praksi i koje zahtevaju jedinstven pristup i poreski tretman.



BLOG: Finansijski ili operativni lizing?

Kada govorimo o lizingu upotrebljavamo termin koji se veoma često koristi u svakodnevom govoru i životu, ali tek kada dođe do njegove primene pokaže se koliko je detalja zapravo ljudima nejasno kada je ovaj koncept u pitanju.



PRIRUČNIK: Zašto sve više proizvodnih preduzeća koristi OEE?

Do sada su kompanije pažljivo pratile finansijske i poslovne pokazatelje, ali nažalost oni često ne pokazuju pravo stanje proizvodnje.


BLOG: Poslovni odnosi opstaju kad ima poverenja

Jedan od najvećih faktora koji utiče na stepen uspešnosti biznisa je ništa drugo nego poverenje, kako sa klijentima, tako i na internom nivou sa samim zaposlenima.



BLOG: Pet načina da knjigovođa izgradi bolje digitalne odnose sa klijentima – knjigovodstvo u skladu sa 21. vekom

Tehnološki napredak i digitalizacija doneli su neizbežne promene u naše svakodnevno funkcionisanje, pa samim tim i u način poslovanja.


BLOG: Usavršavanje i edukacija zaposlenih i da li je poreski priznata?

Na današnjem kompetitivnom tržištu koje se razvija neverovatnom brzinom, izuzetno je važno ispratiti sve promene i aktuelnosti kako biste uvek bili korak ispred svoje konkurencije.


BLOG: Šta je inventar i zašto se sprovodi?

Ono što svakog preduzetnika očekuje na kraju jedne poslovne godine jeste inventar, odnosno godišnji popis imovine.


BLOG: Poreski tretman 13. plate i zašto je ona bitna za poslovanje?

Kraj godine je pred nama što za svako preduzeće znači podvlačenje crte i analizu svega postignutog u poslovnoj godini koju ostavljamo iza sebe.


BLOG: Kako prepoznati da Vašem klijentu treba poslovni softver?

Svakom knjigovođi je u interesu da njegovi klijenti pre svega budu zadovoljni i da imaju dostupnu najbolju moguću uslugu. Kako bi saradnja tekla bez ikakvih problema i kako bi svi učesnici bili zadovoljni, često se kao rešenje nameće upotreba poslovnog softvera koji na mnogo načina olakšava poslovanje, ali i samu komunikaciju između knjigovođe i njegovih klijenata.


BLOG: Izmene Zakona o rokovima izmirenja novčanih obaveza koje se odnose na elektronske fakture

Krajem 2019. godine u izmeni Zakona o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama uvedene su odredbe koje predviđaju registrovanje i dostavljanje elektronskih faktura u Centralnom registru faktura.


BLOG: Primena novih odredbi Zakona o računovodstvu od 1.1.2021.

Novi Zakon o računovodstvu stupio je na snagu 1.1.2020. godine, kada je i predodređeno da će u narednih šest meseci biti doneti i određeni podzakonski akti čija se primena očekuje od početka 2021. godine.


BLOG: Porez za frilensere na prihode iz inostranstva

Poslednjih dana veliki odjek u javnosti imala je vest da je Poreska uprava izdala saopštenje kojim poziva sve frilensere da podnesu poreske prijave na prilive iz inostranstva i da to učine samostalno pre otpočinjanja poreske kontrole.


BLOG: Koja je razlika između bruto i neto plate?

Kada se govori o proširenju biznisa i zapošljavanju novih saradnika jedna od stavki koja najčešće dovodi do odluke da li će do potpisivanja ugovora doći je upravo visina plate zaposlenog.


BLOG: Pomoć preduzetnicima – subvencije za zapošljavanje radnika

Opstati kao preduzetnik na izuzetno kompetitivnom tržištu, pogotovo u vreme pandemije, jedan je od izazova na koje zaista nije lako odgovoriti. U tako neizvesnim trenucima, kada je nemoguće tačno proceniti na koji način će se dalje kretati tržište, zapošljavanje novih radnika deluje kao rizičan korak.


BLOG: Organizacija poslovanja kada rastete – od preduzetnika do preduzeća

Stvaranje novog biznisa je zahtevan proces koji zahteva puno strpljenja i upornosti, ali i veliku želju za napredovanjem. Svako veliko preduzeće nastalo je od jedne ideje, jednog preduzetnika i ljudi koji su bili spremni da na toj ideji rade.


BLOG: Zašto 44% računovođa kaže da je poreska revizija stresnija od razvoda?

Savremeni tempo života gotovo sa sigurnošću nosi sa sobom i stres kao posledicu, a ukoliko se bavite računovodstvom onda je stres maltene neizbežna stavka u vašem životu.


BLOG: Tim bez stresa – odgovornost menadžmenta

Tamo gde stres postane svakodnevnica, neproduktivnost postaje rezultat. A to je ono što niko ne želi. Glavni zadatak menadžmenta jeste upravljanje organizacionim sistemom preduzeća.


BLOG: Da li je pravi trenutak da uložite u WEBSHOP?

Svi smo bili svedoci aktuelnog trenutka i paničnog skoka internet trgovine tokom pandemije COVID-19 i vanrednog stanja u našoj zemlji. Ko god je bio u prilici i uspeo da se organizuje, omogućio je svojim kupcima kupovinu putem postojećeg ili brzo kreiranog novog webshop-a.


BLOG: Izvori finansiranja za preduzetnike

Smatra se da je preduzetništvo ključ ekonomskog razvoja, kao i da mala i srednja preduzeća donose najveći broj radnih mesta. Zato se u preduzetništva ulažu sredstva, znanje i energija, a posebno su važni izvori finansiranja kao vid podrške.


BLOG: Rad od kuće u toku vanrednog stanja zbog virusa COVID19

Iznenadno vanredno stanje, uvedeno zbog pandemije virusa COVID19 zateklo nas je sve i izazvalo neizvesnost, nesigurnost pa i strah.


BLOG: Zašto nas nisu učili šta je komunikacija?

Komunikacija je esencijalna za uspešno poslovanje, a u najnovijem blogu smo naveli i prodiskutovali neke on najvažnijih razloga za negovanje komunikacionih veština.


BLOG: Stres kao okidač problema i napretka na ličnom i poslovnom putu

Svima je dobro poznato da je stres jedan od glavnim uzročnika mnogih tegoba savremenog čoveka. A koliko utiče na nas privatno i poslovno – pročitajte klikom na link.


BLOG: Prednosti i mane sopstvenog biznisa – šta može da vas odbije, a gde možete da dobijete?

Pokretanje sopstvenog biznisa je uzbudljiv ali i stresan poduhvat, i definitivno nije za svakoga. Da biste podigli jedan biznis na sigurne noge, nužno je uložiti mnogo više vremena i strpljenja nego što je potrebno kada radite za nekog drugog. Međutim, sva ulaganja imaju šansu da se višestruko vrate ukoliko se pronađete i snađete u ulozi jednog preduzetnika.


BLOG: Zašto uspešni preduzetnici ne koriste Excel za vođenje računovodstva?

Excel nudi mnoštvo rešenja za organizaciju i analizu podataka, međutim ipak postoji tu i manjkavost velikog dela opcija koja su nužna za uspešno vođenje knjiga. Šta propuštate radeći kroz excel?


BLOG: Službeno putovanje – osnove uz realne primere

Službeni put ume da bude stresan događaj, zbog toga smo odlučili da se osvrnemo na neke osnovne odredbe i da kroz primere pokažemo realno stanje.

BLOG: Praćenje utrošenog vremena kao spas produktivnosti

Svako ko je imao priliku da iskusi rast i razvoj svoje firme - od jednog čoveka sa idejom, preko tima od svega nekoliko ljudi, sve do preduzeća sa više različitih departmana i desetinama klijenata - suočio se činjenicom da više nije u mogućnosti da jednako lako učestvuje u svim internim dešavanjima u firmi.

BLOG: Tumačenje GDPR-a: Šta se sme i ne sme, a šta mora

Ukoliko aktivno koristite internet, u proteklih godinu dana vam je sasvim sigurno stiglo nebrojeno mnogo mejlova koji su vas obavestili da se polisa privatnosti promenila, i da je potreban vaš pristanak na nove promene. Katalizator ove lavine mejlova je bio taj famozni GDPR, čiji zadatak je da pruži detaljniju regulativu o prikupljanju, obradi, i korišćenju podataka korisnika, kupaca, i mušterija.
Pročitajte blog > 
       



BLOG: Digitalizacija – gde smo sad i kuda idemo?

Razvoj informacionog društva u Srbiji je započet davne 2000. godine, ali iako su neki značajni koraci učinjeni, i dalje nas čeka puno posla samo u sferi digitalizacije. Četvrta industrijska revolucija, tj. digitalna revolucija, je u punom mahu
Pročitajte blog > 
       



BLOG: Automatizacijom proizvodnje i poslovanja do veće produktivnosti uz ERP sistem

Firme koje se bave proizvodnjom se uvek trude da povećaju svoj profit i da u isto vreme svojim kupcima dostave proizvode visokog kvaliteta na vreme, sa što efikasnije utrošenim resursima. Kako firma raste i dobija sve više kupaca, koji traže sve veće količine proizvoda, poslodavcima i menadžmentu firme postaje sve teže da u potpunosti sagledaju sve elemente proizvodnje, što vrlo lako dovede do raznih grešaka i propusta...
Pročitajte blog > 
       



BLOG: Upravljanje vremenom i podizanje produktivnosti uz ERP sistem

Upravljanje preduzećem često i vrlo brzo odvoji poslodavce od njihovog tima i celog procesa produkcije, jer se obim i priroda zadataka poslodavca se vremenom promeni. Poslodavcima onda postaje sve teže...
Pročitajte blog > 
       



BLOG: Praćenje utošenog vremena kao spas produktivnosti

Svako ko je imao priliku da iskusi rast i razvoj svoje firme - od jednog čoveka sa idejom, preko tima od svega nekoliko ljudi, sve do preduzeća sa više različitih departmana i desetinama klijenata - suočio se činjenicom da više nije u mogućnosti da jednako lako učestvuje u svim internim dešavanjima u firmi.     



WEBINAR: Gde se u zalihama krije profit?

U snimku besplatnog internet seminara pogledajte kako dobrim planiranjem zaliha izbeći zamku premalih ali i prevelikih zaliha i u oblasti optimalizacije pronaći dodatni prostor za profit.     



WEBINAR: Jedno mesto za sve dokumente?!

Koliko vremena trošite na zavođenje i evidentiranje ulaznih faktura? A tek na traženje starih, već proknjiženih? Dešava vam se da zagubite fakturu dobavljača?     



WEBINAR: "Proizvodimo koliko nam tržište traži"

"Dobra podrška ekipe Saopa nam je olakšala posao da aplikaciju prilagodimo našim potrebama i procesu proizvodnje." A kako to izgleda u našoj proizvodnji pogledajte na besplatnom internet seminaru.



WEBINAR: "Lako je prodati. Šta posle?"

Na BESPLATNOM internet seminaru pogledajte kako su se preduzeća odlučila da usled smanjenja trgovačkih marži dodatnu zaradu potraže u servisiranju proizvoda ali i kako planiraju i organizuju rad servisa.
Naručite snimak >