Trgovina

ERP iCenter otkriva finansijske rezerve u trgovini


Informacioni sistem iCenter Vam pomaže da otkrijete finansijske rezerve  od naručivanja do prodaje, obezbeđuje optimalne zalihe robe (bez viškova i manjkova), predlaže Vam postupke da biste ostvarili veću razliku u ceni i predvideli uspeh prodajnih akcija.

Kako da poboljšate radne procese i povećate produktivnost zaposlenih?
U trgovini je od suštinskog značaja da zaposleni rade u jedinstvenom i sigurnom radnom okruženju u kom imaju aktuelne informacije na raspolaganju 
.

Informacioni sistem iCenter povećava produktivnost zaposlenih tako što efikasnije obavljaju svakodnevne aktivnosti. Zbog pojednostavljenog i jednokratnog unosa podataka smanjuje se cena radnih procesa, a rukovodstvo dobija veću preglednost nad poslovanjem.

Informacioni sistem iCenter automatski optimizira sve segmente poslovanja, od naručivanja artikala do izlaganja na prodajnim policama. Pored toga informacioni sistem iCenter vam omogućava da u veleprodaji pratite optimalne dobavljače i najuspešnije prodavce.

Kako planirati »pravu zalihu« robe?
Zbog neodgovarajućeg planiranja veliki broj trgovačkih preduzeća ima problema sa nedostatkom ili sa prevelikim zalihama robe, koja bi se inače mogla poručivati po potrebi.

Velika prednost informacionog sistema iCenter je, da predvidi i automatski uravnoteži narudžbine ka dobavljačima sa potrebama kupaca. Tako u svakom momentu imate pravu količinu zaliha. Informacioni sistem iCenter vam omogućava, da u svoje prodavnice pravovremeno plasirate optimalne količine najprodavanijih i najprofitabilnijih artikala.
Poslovođe imaju na raspolaganju informacije:
  • za povećavanje uspešnosti poslovnica i odlučivanju o satu početka njihovog radnog vremena,
  • o broju zaposlenih, koji su na raspolaganju i
  • o prodajnom asortimanu.

Da li možete da predvidite poslovni uspeh?

Odgovor je »Da, možete«. Inteligentni sistemi u informacionom sistemu iCenter vam omogućavaju da unapred simulirate maloprodajne cene i odredite svoju razliku u ceni pre distribucije robe u prodavnice.

Isto tako, možete simulirati prodajne akcije i predvideti njihov uspeh. Rukovodstvo može jednostavno upravljati svojim odnosima sa dobavljačima jer imaju celu cenovnu politiku popusta pod kontrolom
 .
 
Dodatne prednosti SAOP iCentra za trgovačka preduzeća
  • Praćenje sistema lojalnosti (kontrola odnosa sa strankama, kartice poverenja, poklon vaučeri...)
  • Razrađen sistem boniteta i popusta
  • Sistem obračuna prodajnih provizija
  • Mogućnost korišćenja bar kodova i ručnih čitača (prijem robe, izdavanje, inventar, gotovinska prodaja)
  • Upotreba sistema ograničenja i blokada za kontrolu naplaćivanja od kupaca
  • Potpunu podršku POS radnom mestu (STAR, EPSON, POSIFLEX… )
  • Automatska izmena podataka (narudžbine, potvrde narudžbina i otpremnica, računi) preko sistema RIP i EDI (kao u Mercator-u, Tuš-u, Spar-u, Merkur-u…)
  • Upotreba poklon bonova (ličnih ili u sklopu većih sistema)
  • Mogućnost povezivanja sa dodatnim rešenjima, kao što su mobilna prodaja na terenu, servisna delatnost, skladišni sistem, internet prodaja…
  • Integracija s internet trgovinama

Naše reference: